Dienst Openbare orde en veiligheid

Event Safety Institute B.V. Europalaan 100, 3526 KS Utrecht

Event Safety Institute B.V.

Europalaan 100, 3526 KS Utrecht
Lees hoe Event Safety Institute bijdraagt aan veilige, gezonde en duurzame evenementen d.m.v. onderzoek, advies, training en scholing.
INDIVIDU Prins Hendrikkade 84-85, 1012 AE Amsterdam

INDIVIDU

Prins Hendrikkade 84-85, 1012 AE Amsterdam
Slotenmaker LockTight. Politiekeurmerk Slotenservice in Utrecht e.o. Zeearend 5, 3435 HA Nieuwegein

Zeearend 5, 3435 HA Nieuwegein
Slotenmaker LockTight, jouw slotenmaker in de regio Utrecht | Politie keurmerk inbraakpreventie ✔ Digitale oplossingen ✔ 24/7 Bereikbaar ✔
Audinc - Gehoorbescherming op maat / oordoppen en otoplastieken op maat Torenallee 45, 5617 BA Eindhoven

Audinc - Gehoorbescherming op maat / oordoppen en otoplastieken op maat

Torenallee 45, 5617 BA Eindhoven
audinc.nl | De allerbeste gehoorbescherming | 100% comfort garantie ✅ | Snelle levertijd ✅ | Géén verborgen kosten ✅ | 2+ jaar garantie
National Safety Security Group (NSSG) Marssteden 118, 7547 TD Enschede

National Safety Security Group (NSSG)

Marssteden 118, 7547 TD Enschede
Beveiliging in Enschede, beveiliging in Hengelo, beveiliging in Almelo, beveiliging in Oldenzaal. Uw partner voor Safety & Security diensten in Overijssel.
Stichting Meldkamer Twente Demmersweg 55, 7556 BN Hengelo

Stichting Meldkamer Twente

Demmersweg 55, 7556 BN Hengelo
VOGdesk.nl

VOGdesk is dé online partner voor het aanvragen van de Verklaring Omtrent Gedrag zonder afspraak. Alles Digitaal en snel geregeld.
Bureau Verkeersregelaar Nederland Computerweg 7, 3542 DP Utrecht

Bureau Verkeersregelaar Nederland

Computerweg 7, 3542 DP Utrecht
Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch Tweeberg 78, 5246 XN Rosmalen

Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch

Tweeberg 78, 5246 XN Rosmalen
Trigion Safety Group Loggerweg 7, 8042 PG Zwolle

Trigion Safety Group

Loggerweg 7, 8042 PG Zwolle
Welkom bij Trigion Safety Group Heb jij ondersteuning nodig bij het realiseren van veiligheid in het publieke of voor publiek toegankelijke domein? Wij helpen jou graag verder. Neem contact op

Merel De Boer
27.10.2023
GGD Kennemerland
Klinkt heel vriendelijk????!!!!! Maar niet heus..!!! Na 14wachtende eindelijk een mevrouw van de GGD Kennemerland aan de telefoon gekregen. Ik had net 1 vraag kunnen stellen en ik kreeg zomaar enkele adviezen waar en op welke sites ik kan kijken. En herhaaldelijk gaf ze de sites waar ik alle informatie kan vinden.. Maar ik had een hele andere vraag!! Antwoord op mijn eerste vraag heb ik helaas niet gehad. Deze jonge mevrouw van 12juli om 19.00uur wilt alleen zelf praten en wilt dat jij alleen naar haar luisterd. Dus voor vragen staat ze HELAAS niet open. OF ZE IS NIET GOED INGELEERD. En als je herhaaldelijk je vraag alsnog wilt vragen hangt ze zomaar op!!!!! Daarna heb ik weer terug gebeld na 2 wachtende heb ik dezelfde mevrouw aan de telefoon gekregen. Ik vroeg haar netjes waarom ze zomaar heeft opgehangen. En wat de reden hiervoor kan zijn. En dat ik hier niet van gediend ben en dat ik dit onfatsoenlijk vind. Ik heb aangegeven dat ik haar naam wil doorgeven aan de GGD . Ze wilde haar naam niet doorgeven. Ze zei die krijg je niet en hing weer zonder pardon op!! Ik vind dat GGD elke telefoongesprekken moeten opnemen. Dan zien jullie ook wat voor medewerkers jullie in dienst nemen.
Kevin Kaumanns
26.10.2023
Zandvoortse Reddingsbrigade Kazerne
❤️
Tim van Werkhoven
26.10.2023
Slotenmaker LockTight. Politiekeurmerk Slotenservice in Utrecht e.o.
Rick heeft ons huis beveiligd volgens de PKVW-norm, waaronder driepuntsluitingen en bijbehorend beslag op twee bestaande deuren en anti-inbraakbalken bij de schuifpui. Hij is flexibel, duidelijk en snel in communicatie, denkt met je mee, en heeft ook uitmuntende nazorg geleverd.Ons huis kwam voor subsidie in aanmerking, maar er waren wat onduidelijkheden bij de aanvraag en ook daar heeft Rick ons erg bij geholpen. Top!We zoeken nu een schilder om alles netjes af te werken, hopelijk levert die ook dezelfde service als Rick :)
Piet van de Velden
Slotenmaker LockTight. Politiekeurmerk Slotenservice in Utrecht e.o.
Deze firma via internet gevonden. Na telefonisch onderhoud heel snel een afspraak gemaakt. Na de afspraak de werkzaamheden prima gedaan.
Erlend Bode
Avri Hoofdkantoor
Wat een drama-bedrijf. 5 euro korting geven, omdat het GFT-afval niet wekelijks wordt opgehaald. Als Corona niet de schuld krijgt dan hebben ze wel een ander excuus (misschien personeel goed betalen!). Nu lopen de maden uit de groene bak. De stank rond de groene bak wordt met dit warme weer bijna ondraaglijk.Dan maar het GFT-keukenafval in de restbak-container gooien. Kost wel een euro per zak, maar ja we hebben vijf euro korting gekregen.
Joost van dijk
VOGdesk.nl
Ging snel en gemakkelijk, ik werd voorbereid dat ik een Digid nodig had maar die is nooit gevraagd?
Vivica Bos
22.10.2023
Slotenmaker LockTight. Politiekeurmerk Slotenservice in Utrecht e.o.
12:40 mezelf buitengesloten, deze slotenmaker gebeld, 13:40 stond ik alweer binnen met een nieuw slot en nieuwe sleutels. Deze man is goud waard!
Janine Driessen
21.10.2023
Bureau Verkeersregelaar Nederland
Hele fijne partij! Altijd goed bereikbaar, denken mee in oplossingen. Werken goed samen in de voorbereiding en uitvoering. Verkeersregelaars staan er professioneel bij en wordt goed aan en bijgestuurd met de juiste instructies.
Rob Lankhaar
21.10.2023
Stichting Meldkamer Twente
Prima bedrijf,zeer deskundig personeel
Marjan Heerkens
20.10.2023
VOGdesk.nl
supersnelle en betrouwbare service om snel een VOG te krijgen.Ze helpen je met de juiste keuze en het is niet duur.