Verhuurbedrijf van trouwjurken

Cortesía Bruidsmode Lakenblekerstraat 24D, 1431 GG Aalsmeer

Lakenblekerstraat 24D, 1431 GG Aalsmeer
Find your domain name at HugeDomains. Start using this domain right away.
  • Betaalpassen
  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Veilige omgeving voor transgenders
Melody Service Pastoor van Den Heuvelstraat 26, 5735 GE Aarle-Rixtel

Pastoor van Den Heuvelstraat 26, 5735 GE Aarle-Rixtel
  • Services op bedrijfslocatie
Imagelana Taandwarsstraat 64, 1013 BW Amsterdam

Taandwarsstraat 64, 1013 BW Amsterdam
Hire a professional wedding photographer in Amsterdam with ease! Quick turnaround time and special pricing options available. Book now your photographer in Amsterdam
  • Services op bedrijfslocatie
  • Afspraak verplicht
Elif Mode Benthuizerstraat 68B, 3036 CK Rotterdam

Elif Mode

Benthuizerstraat 68B, 3036 CK Rotterdam
  • Creditcards
Ayah’s Dresses Willem Heselaarsstraat 32, 1069 KA Amsterdam

Ayah’s Dresses

Willem Heselaarsstraat 32, 1069 KA Amsterdam
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoelvriendelijke zitplaatsen
  • Veilige omgeving voor transgenders
L'Atelier Jules Prins Hendriklaan 8, 5583 AH Waalre

L'Atelier Jules

Prins Hendriklaan 8, 5583 AH Waalre
L'Atelier Jules staat voor kwaliteit, duurzaamheid en bovenal een bijdrage leveren aan een prachtige herinnering. Door kleding te huren kunnen we mooie items met elkaar delen in plaats van alles zelf te kopen. Het is goed voor het milieu en voor uw portemonnee.

K. Buning
25.10.2023
Imagelana
Absoluut een top fotografe. Voor onze bruiloft heeft Lana meer dan prachtig werk verzet. Wij beiden hebben fotografie als hobby en beroep. Dus kieskeurig waren wij zeker. Na meerde fotografen te hebben gesproken, werd uiteindelijk Lana de gene die onze dag mocht vastleggen.Alleen al vanwege haar foto’s zouden wij morgen zo weer opnieuw trouwen. Top foto’s, top bewerking en een heel fijn persoon om ter plekke mee samen te werken.
Ellie Smits
01.10.2023
Melody Service
Een super feest gehad , mede dankzij DJ Adriaan. Zeer zeker aan te bevelen. Correct man die verstand van draaien heeft en goed op het publiek speelt.
Nas Ams
01.10.2023
Ayah’s Dresses
Het is een jurken winkel aan huis. Dus weinig ruimte om om te kleden geen gordijnen of een soort pashokje. De verkoopster is wel behulpzaam maar ook wel opdringerig en werd geïrriteerd als je niet iets wou kopen.
Bram van de Vossenberg
30.09.2023
Melody Service
Op ons bruiloftsfeest heeft DJ Aad muziek gedraaid en voor een aangename feestverlichting gezorgd. Er werd geluisterd naar onze muziek wensen en de muziek en het geluid werd afgestemd op de aanwezige gasten.DJ Aad heeft het voor elkaar gekregen om vrijwel iedereen op de dansvloer te krijgen, van jong tot oud.Tot slot was de communicatie met ons en de feestlocatie goed geregeld.
David de Goede
30.09.2023
Imagelana
Lana was de fotografe op onze bruiloft en we zijn heel erg tevreden met alle foto's! Ze is uitermate professioneel, heeft oog voor details en ze is zeer gedreven in haar werk.We zijn heel blij en dankbaar met alle foto's, hierdoor hebben we een hele mooie blijvende herinnering.
mirjam huiting
26.09.2023
Imagelana
Lana heeft echt prachtige foto's gemaakt op onze bruiloft. Met veel rust en geduld heeft ze alle belangrijke en mooie momenten vastgelegd. We kijken terug op een onvergetelijke dag, en daar heeft Lana een grote rol in gespeeld. Lana dank je wel!!
A A
26.09.2023
Elif Mode
Zeer klant onvriendelijk en triest hoe zij met klanten omgaan! Wij wouden 2 bruidsjurken kopen maar lekker pech voor hen want we hebben t ergens anders gehaald!
Vanessa Simons
11.09.2023
Cortesía Bruidsmode
Mijn trouwkleed is 1 jaar terug besteld bij Cortesia bruidsatelier. Ik kom zelf uit Antwerpen. Ik ben blij met mijn kleed en met de service. Telefonisch ben ik door Sebastiaan geholpen en in het atelier door Perla. Ik heb ook voor mijn bruidsmeisjes van 29, 21 en 17 jaar oud een kleed laten maken in de kleur licht zalm. Prachtige schone kleden geworden.
Nye Germany
02.09.2023
Cortesía Bruidsmode
Sehr freundlich, gute Beratung und sehr Luxerius, nur zum empfehlen. Ich werde immer gerne hinfahren fuer den Laden, sogar von Deutschland bis nach Holland.Danke nochmals. Bis Bald