Bloedbank

Verloskundigenpraktijk Hilversum Materna - Centrum Simon Stevinweg 66A, 1222 ST Hilversum

Verloskundigenpraktijk Hilversum Materna - Centrum

Simon Stevinweg 66A, 1222 ST Hilversum
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Toilet
  • Neemt nieuwe patiënten aan
Sanquin Powerbank Hammarskjoldhof 58, 3527 HE Utrecht

Sanquin Powerbank

Hammarskjoldhof 58, 3527 HE Utrecht
Bezoek de Powerbank Utrecht en geef plasma voor patiënten in Nederland. Met jouw donatie red je levens.
Sanquin Bloedvoorziening Thuiszorg Noord-Limburg, Bongerdstraat 41A, 5931 NB Tegelen

Thuiszorg Noord-Limburg, Bongerdstraat 41A, 5931 NB Tegelen
Weten waar je bloed of plasma kunt geven? Bekijk hier een overzicht van alle locaties van Sanquin en vind er een bij jou in de buurt.
Sanquin Bloedvoorziening Harderwijkweg 3, 2803 PW Gouda

Harderwijkweg 3, 2803 PW Gouda
Bezoek de Bloedbank Gouda en geef bloed of plasma voor patiënten in Nederland. Met jouw donatie red je levens.
Sanquin Bloedvoorziening Rijnlaan 45, 8032 JZ Zwolle

Rijnlaan 45, 8032 JZ Zwolle
Bezoek de Bloedbank Zwolle en geef bloed of plasma voor patiënten in Nederland. Met jouw donatie red je levens.
Sanquin Bloedvoorziening Borniastraat 34A, 8934 AD Leeuwarden

Borniastraat 34A, 8934 AD Leeuwarden
Bezoek de Bloedbank Leeuwarden en geef bloed of plasma voor patiënten in Nederland. Met jouw donatie red je levens.
Sanquin Bloedvoorziening Boerhaavegebouw, Boerhaavelaan 32/C, 2035 RC Haarlem

Boerhaavegebouw, Boerhaavelaan 32/C, 2035 RC Haarlem
Sanquin Bloedvoorziening Zaanse Chocoladefabriek, Westzijde 172 B, 1506 EK Zaandam

Zaanse Chocoladefabriek, Westzijde 172 B, 1506 EK Zaandam
Sanquin Bloedvoorziening Medisch Centrum Overhoven-Hoogveld, A.F. AC, Doctor A.F. Philipsstraat 2A, 6136 XZ Sittard

Sanquin Bloedvoorziening Lundlaan 8, 3584 EA Utrecht

Lundlaan 8, 3584 EA Utrecht
Bezoek de Bloedbank Utrecht Uithof en geef bloed of plasma voor patiënten in Nederland. Met jouw donatie red je levens.

Brian Markerink
27.10.2023
Sanquin Bloedvoorziening
Erg druk ten opzichte van Deventer.
Pepijn van der Velden
27.10.2023
Sanquin Bloedvoorziening
Fijn personeel, vaak binnen het uur weer weg. Kom er graag.
Mihriban Kaynak
Sanquin Bloedvoorziening
Oude dame aan de balie wou niet helpen, Bah! wanneer je om haar naam vraagt weigert ze die ook om te geven. Zo zie je hoe sommige mensen omgaan met buitenlanders. Wel slecht omgaan met mensen maar niet achter je acties staan!
Yuna Meijer
Sanquin Bloedvoorziening
Vind het hier altijd hartstikke prettig met vriendelijke werknemers, er is een persoon die vaak iets verstrooid lijkt, maar het gaat altijd goed.De laatste keer wat last van duizeligheid en gelijk werd er gehandeld en het opgelost.Ook het uitzicht is te gek, en je zit er niet lang.
Adrie Van Wingerden
Sanquin Bloedvoorziening
Hier heb ik voor het eerst bloed laten prikken. Ze hebben wat oudere mensen in dienst, die al genoeg ervaring hebben en daarom waarschijnlijk niet verkeerd zullen prikken. Daarnaast heerst er een prettige/gezellig sfeer en zijn de voorzieningen top (ruime keuze uit eten en drinken). Ik werd tijdens de bloedafname duizelig en ik daardoor zeggen: Ze zorgen hier goed voor je.
Menzo Bomhof
25.10.2023
Sanquin Bloedvoorziening
Fijne, open plek om bloed te geven. Genoeg gratis zoetigheden en warme en koude dranken aanwezig om je suiker-, en vochtgehalte enigszins op pijl te houden tijdens de bloedafname. Erg vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.
Tuinplanten Den Hertog
25.10.2023
Sanquin Bloedvoorziening
Ik geef al heel lang (meer dan 100x inmiddels) bloedplaatjes op deze locatie van Sanquin.De afname hier gaat altijd soepel en in een ontspannen sfeer. Het zeer vriendelijke personeel doet er altijd samen met de vrijwilligers alles aan om de afname zelf zo goed mogelijk te laten verlopen.Ik kom hier graag en hoop nog heel lang bloedplaatjes (Trombocyten) te mogen geven als vrijwillige donor.Ik wil een beetje reclame maken ook. Iedereen die gezond is en een paar keer per jaar een uurtje kan missen zou hier of bij een andere vestiging naar binnen moeten lopen. Meld je eens aan, en laat vrijblijvend onderzoeken of je geschikt bent als donor. Het is vrijwillig dus altijd zonder enige dwang.Ik vind het zelf een heel erg nuttige activiteit, mede ook door de waardering die het personeel geeft tijdens en na de donaties.En dan heb ik het nog niet eens over de zieke patiënten die het product krijgen...
Arnoud Klaver
24.10.2023
Sanquin Bloedvoorziening
266e donatie: 148/74, hb 8.4, pols 58bpm=>676 gr plasma in 25 minuten.
JJQ Rood
24.10.2023
Heerlijke stroopwafels hier.
petra grootenboer