Poppentheater

PoppenkastThuis.nl Gabriël Metzustraat 46H, 2316 AJ Leiden

PoppenkastThuis.nl

Gabriël Metzustraat 46H, 2316 AJ Leiden
Poppenkast boeken of huren? Bv kinderfeestje, kinderpartijtje, kinderverjaardag enz. 35 jaar ervaring. Een poppenkastvoorstelling inhuren is top!
Stichting Luuk's Poppentheater Rogge 34, 5491 NM Sint-Oedenrode

Stichting Luuk's Poppentheater

Rogge 34, 5491 NM Sint-Oedenrode
Sprookjesboom Parkshow Efteling, 5171 KW Kaatsheuvel

Sprookjesboom Parkshow

Efteling, 5171 KW Kaatsheuvel
Bezoek het Openluchttheater waar de Sprookjesbosbewoners je meenemen in hun verhaal.
Max Verstappen Poppentheater Poppenmaker Neonweg 90, 1362 AE Almere

Max Verstappen Poppentheater Poppenmaker

Neonweg 90, 1362 AE Almere
  • Toilet
  • Afspraak verplicht
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Gezinsvriendelijk
  • Genderneutraal toilet
Kootje Spek Broekstraat 18, 6133 BN Sittard

Kootje Spek

Broekstraat 18, 6133 BN Sittard
Kootje Spek heeft veel te bieden. Als voorlees inspirator, ouderschapscoach, verhalen verteller, poppenspeler en school event planner lukt het haar mensen anders naar de wereld te laten kijken. Kootje Spek is een energieke duizendpoot die het als haar missie ziet om mensen te prikkelen en aan te zetten tot persoonlijke ontwikkeling en diepgang. Als school event planner, organiseert Kootje Spek themaweken en evenementen voor de basisschool, het middelbaaronderwijs en het beroepsonderwijs. Zo ervaren leerkrachten minder werkdruk en kan iedereen doen waar zij of hij het beste in is! Kootje Spek zet zich in voor een positief schoolklimaat en maakt de verbinding met cultuuronderwijs en sociaal- maatschappelijke organisaties. In de rol van ouderschapscoach en onder het mom van creatief ouderschap biedt Kootje met name moeders een moment van diepgang, herkenning en groei. Kootje geeft vanuit haar kennis als vaktherapeut, onderwijscoach, theatermaakster en moeder van drie kinderen een staande ovatie aan alle mama's. Zo'n professioneel applausje hebben we soms gewoon net even nodig! Als voorlees-expert inspireert Kootje ouders en vooral ook docenten en pedagogisch medewerkers om meer te halen uit de letters in een boek. Om de woorden en zinnen écht zinnig te maken, om luisteraars uit te nodigen tot een intrinsieke ervaring.
Theaterfestival Vuurol Stulpselaan, Slotlaan 1, 3749 AR Lage Vuursche

Stulpselaan, Slotlaan 1, 3749 AR Lage Vuursche
Vuurol, interactief theaterfestival in Lage Vuursche. Vuurol biedt een theaterwandeling tijdens de lente en een winterwandeling begin februari.
  • Genderneutraal toilet
Stichting Amstelveens Poppentheater Wolfert van Borsselenweg 85A, 1181 PH Amstelveen

Wolfert van Borsselenweg 85A, 1181 PH Amstelveen

Fred Berkholz
21.10.2023
Theaterfestival Vuurol
Ik vond het aanbod en de voorstellingen beneden peil. Gezien de zomereditie, had ik veel meer verwacht. Ik ben achteraf blij dat ik iemand niet heb uitgenodigd. Jullie hebben mijn verwachtigen niet waargemaakt . volgende keer beter. Ik blij overigens wel fan van de zomereditie.
Tess Doucet
20.10.2023
Stichting Amstelveens Poppentheater
Het Amstelveens Poppentheater is een van de verborgen schatten van Amstelveen. Een liefde- en sfeervol podium voor jeugdtheater zomaar midden in een woonwijk. Het theater ligt aan een garagepleintje achter de Wolfert van Borsselenweg, te bereiken via een voetpad tussen de huizen (bordje Kleuterhof).
Frans van de Laar
19.10.2023
Stichting Amstelveens Poppentheater
Een leuk intiem theatertje. Jammer dat het zo moeilijk te vinden is.Lieve mensen die het beheren.De foyer" zou wat gezelliger kunnen zijn."
Lisa Munsters-Koolen
17.10.2023
Poppenkast Pluim
Fijn contact gehad voorafgaand aan de voorstelling. De voorstelling was tot in de puntjes verzorgd en de kleuters van onze school hebben genoten! Nogmaals bedankt.
Nicolas Uytenbogaart
14.10.2023
Theaterfestival Vuurol
Altijd gezellig bij mooi weer en een uitstekende plaats om een wandeling of MTB tocht te beginnen (start route Lage Vuursche en Soest)
Sherise Strang
12.10.2023
Theaterfestival Vuurol
Als maker heb ik vuurol heel fijn ervaren. Naast dat de omgeving zo magisch is verloopt de organisatie ook soepel. De communicatie verliep altijd duidelijk en op tijd. Het is echt een festival dat samenwerkt en samen voor het zelfde staat. Ik heb nu 2 keer op vuurol mogen performen en beide keren voelde als een cadeautje.
H.T. Wegman
12.10.2023
Stichting Amstelveens Poppentheater
Wat een fijn theater om met je kind of kleinkind naartoe te gaan. Het is een in alle opzichten vriendelijk theater. De prijs de sfeer alles klopt. Wij waren er om met ons kleinkind de voorstelling Na-aperij" (2+) door Jeroen Schipper en Hendrik Holm te beleven. Ontzettend leuke voorstelling voor de 2+ kinderen"
Anton D
08.10.2023
Stichting Amstelveens Poppentheater
Voor de uitvoering van een theaterstuk zochten enkele leerlingen van het KKC een zaal. Uiteindelijk uitgekomen bij het poppentheater en wat een goede ervaring! Leuke zaal, betaalbare huur en medewerkers die echt meedenken om er iets moois van te maken. Uiteindelijk was de voorstelling een groot succes. Een aanrader voor iedereen die in de omgeving van Amstelveen een zaal zoekt voor ongeveer 100 mensen.
Helmert DC
07.10.2023